-3 C
Craiova
miercuri, noiembrie 25, 2020
Acasă Etichete Deloitte România

Etichetă: Deloitte România

Transformarea digitală: un proces cu avantaje nu doar financiare

Opinie de Vladimir Aninoiu, Director Tehnologie în cadrul practicii de Consultanță a Deloitte România Criza sanitară generată de pandemia de COVID-19 a impulsionat companiile...

Jumătate din bugetele de marketing redirecționat către rețele de socializare și...

În timpul pandemiei de COVID-19, companiile au redirecționat aproape jumătate din bugetele de marketing (46%) către rețelele de socializare și dispozitivele mobile, potrivit celei...

Criza generată de COVID-19 redesenează harta investițiilor. Unde se poate plasa...

Incertitudinea generată de pandemia de COVID-19 este departe de a se fi risipit, iar efectele asupra economiilor lumii sunt tot mai greu de estimat....

Reglementări fiscale noi pentru casele de marcat electronice – avantaje și...

Conectarea caselor de marcat electronice la sistemul informatic al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) pare a intra în linie dreaptă, după adoptarea celui...

Prioritățile societăților listate la bursă în materie de raportare financiară în...

Opinie de Irina Dobre, Partener Audit, și Vasile Rusu, Manager Audit, Deloitte România În prezent, jucătorii din piață încearcă să se adapteze la condițiile...

Studiu Deloitte: Piața imobiliară mondială de clădiri comerciale se menține pe...

Liderii la nivel mondial din piața imobiliară manifestă optimism cu privire la evoluția domeniului clădirilor comerciale în anul care urmează, chiar și în contextul...

Deloitte România lansează platforma de automatizare Processo pentru IMM-uri și corporații

Deloitte România lansează platforma de automatizare Processo, care permite companiilor să creeze modele de afaceri și de decizie, precum și să o integreze cu...

Studiu Deloitte: Proprietarii afacerilor de familie vor să mențină controlul asupra...

Menținerea controlului asupra companiei este unul dintre cele mai importante obiective pe termen lung ale celor care dețin afaceri de familie, însă numai 41%...

Studiu Deloitte: Cât contează vârsta în decizia de cumpărare? Opt mituri...

În ciuda percepției, nu vârsta definește profilul consumatorilor, constată raportul Deloitte despre profilurile consumatorilor „Millennial-ii și dincolo de ei. Creșterea brandului printr-o abordare transgenerațională...

CELE MAI POPULARE

IMPACT