Fashion Days a lansat o nouă facilitate: livrarea coletelor în Oficiile Poștale

0
  • 7 zile pentru ridicarea coletului de la momentul sosirii în Oficiul Poștal

  • Opțiunea „Deschiderea coletului la livrare ”, valabilă și pentru livrarea la Poșta Română

  • Livrarea coletelor Fashion Days, disponibilă în peste 500 de Oficii Poștale din întreaga țară

Fashion Days a introdus din octombrie 2017 o nouă opțiune de livrare a comenzilor pentru clienții săi, prin intermediul rețelei Poștei Române. Astfel, clienții Fashion Days pot opta să își ridice coletele dintr-unul din cele peste 500 de Oficii Poștale din întreaga țară.

Practic, pe lângă opțiunea de livrare prin curier, clienții Fashion Days au acum libertatea de a alege livrarea produselor și prin intermediul Oficiilor Poștale. În plus, livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei, pragul fiind mai mic decât în cazul livrării prin curierat rapid.

Flexibilitate pentru clienți

Noua opțiune de livrare prin Oficiile Poștale oferă o flexibilitate sporită clienților Fashion Days. Astfel, în momentul plasării comenzii, aceștia au opțiunea de a-și alege Oficiul Poștal unde doresc să le fie livrat coletul, iar ulterior sunt informați asupra sosirii coletului prin intermediul unui SMS de confirmare, după care au la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a-și prelua comanda. În plus, clienții își pot ridica inclusiv sâmbăta coletele de la Oficiile Poștale care au program în weekend.

Robert Berza, general manager Fashion Days

“Vrem să transformăm experiența de shopping a clienților Fashion Days într-una cât mai plăcută și comodă. Cu peste 500 de puncte de lucru în toată țara, Poșta Română era alegerea firească pentru clienții noștri cu un program încărcat. Aceștia nu doar că își pot prelua comenzile din Oficiul Poștal cel mai apropiat lor, pot deschide și verifica coletele în momentul livrării și pot achita contravaloarea lor, dacă nu au făcut-o, deja, online”, spune Robert Berza, general manager Fashion Days.

De la implementarea noii opțiuni, peste 4% din totalul comenzilor au fost livrate în Poșta Română.

Bărbații, care reprezintă peste 35% din clienții Fashion Days România, au dovedit un interes mai mare pentru această nouă opțiune de livrare. Astfel, în top 10 cele mai livrate categorii de fashion în Oficiile Poștale, se regăsesc urmatoarele linii masculine: tricouri, încălțăminte sport, pantaloni, ghete, ceasuri și jachete/veste. Doamnele care au ales să își ridice coletele de la Poșta Română au comandat cel mai frecvent pulovere, bluze, rochii și ceasuri.

Clienții Fashion Days care au optat pentru livrarea în Oficiile Poștale au inclus, în medie, 1,8 produse/comandă, cu un preț mediu per produs de 115 lei, iar 84% dintre clienți au ales plata ramburs. Cel mai mare interes pentru această opțiune a fost înregistrat în zilele adiacente Black Friday, cu o creștere de 1.237% față de perioada obișnuită. Cele mai multe colete au fost livrate în Oficiile Poștale din București (aproximativ 5.000), Cluj-Napoca (aproximativ 330), Constanța (aproximativ 280 de colete), Timișoara (aproximativ 270 de colete) și Iași (aproximativ 250 de colete).

Cele mai scumpe produse achiziționate de pe Fashion Days și livrate în Oficiile Poștale fiind:

  • Brățară rigidă cu balama și design grafic Ballerina, Auriu, Freywille – 4,352 de lei
  • Ceas bărbătesc argintiu cu auriu, Tissot – 1,504 de lei
  • Ochelari de soare unisex maro tortoise Wayfarer, Ray-Ban – 528 de lei

DESPRE FASHION DAYS

Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion din regiune cu peste 700 000 de clienți ce oferă o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker și multe altele.

Totodată, Fashion Days oferă servicii cu valoare adăugată precum livrarea și returul gratuite, iar clienții beneficiază de opțiuni diversificate de livrare, precum livrarea în peste 500 de oficii ale Poștei Române, achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor dorite în secțiunea FAVORITE. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege opțiunile de plată în rate, disponibile cu partenerii bancari. Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid.

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here