După câteva luni de testare a pieței românești, brandul italian MERI by Mura își anunță lansarea oficială pe piața românească, precum și planurile de expansiune.
MERI, brandul ‚tânăr’ al familiei MURA – un brand italienesc foarte apreciat pe plan mondial încă din 1956 – a fost special creat de Luigi şi Ida Mura pentru femeile moderne și dinamice, care își doresc un look dinamic, versatil, plin de culoare și texturi.
Imaginea brandului este fotomodelul și prezentatoarea TV Elisabetta Gregoraci, în vârstă de 37 ani, ea identificandu-se perfect cu aspirațiile femeii europene, modernă, soție, mamă dar și profesionistă, sigură pe cine este și ce își dorește. Aceste valori le împărtășește și clientela românească. Pentru fondatorii brandului româncele sunt un grup țintă cu afinitate ridicată, lucru dovedit încă de la primele reacții. Deși piața locală nu duce lipsă de branduri în domeniul fashion, reprezentanții brandului italian în România sunt încrezători în raportul excelent calitate-preț oferit de MERI și în faptul că până la finele anului se vor vinde sute de mii de articole.
Adriana Dănescu, directorul ADASPED, importatorul unic, declară:
„Întâlnirea mea cu reprezentanții familiei Mura a fost una providențială pentru că a venit într-un moment extrem de important în viața mea, când urma să iau o decizie importantă pe plan profesional. Aș îndrăzni să spun că brandul m-a ales pe mine și nu invers.
Experiența mea anterioară în comerțul cu articole de lenjerie intimă, dresuri și ciorapi a cântărit mult în ochii partenerilor mei de afaceri, care m-au investit cu toată încrederea încă de la bun început. Am ales să introducem câteva zeci de modele în sudul țării, o piață cu un public avizat și multe provocări de ordin economic, însă rezultatele au fost peste așteptări.
Am depășit targetul cu 50%, motiv pentru care acum lansăm oficial produsele pe întreg teritoriul țării. Se știe că româncele țin la imaginea lor, fiind la curent cu ultimele trenduri în modă. În plus brandul MERI by Mura și proveniența italiană înseamnă un dublu avantaj pentru ele – avem aceleași preferințe iar calitatea italiană la prețuri românești le-a cucerit!
Deja am primit numeroase propuneri de extindere distribuție în Transilvania și Moldova. Bineînțeles ne dorim listarea produselor și în marile lanțuri comerciale internaționale, însă nu vom neglija nici comerțul tradițional.
Mai mult decât atât, în viitorul foarte apropiat vom lista produsele pe mai multe magazine online de fashion, astfel că vom fi la un click distanță de doamnele și domnișoarele care doresc să își îmbogățească garderoba cu cele mai trendy modele, la prețuri avantajoase. Sunt absolut convinsă că acest brand inovator va cuceri inimile și picioarele româncelor!”
Produsele care au prins cel mai bine au fost dresurile nude și negre de 15 și 20 DEN. Pe durata verii se vor lansa și modele începând cu 8 DEN, viu colorate, modele plasă, șosete scurte și multe alte produse proaspăt ‚scoase’ pe poarta fabricii Calzificio Mura din Asola, Italia.