Organizațiile mici din România care vor să își îmbunătățească imaginea sunt invitate să aplice până pe 30 iunie la CreateAthon® România – cel mai mare maraton de servicii de comunicare pro-bono pentru ONG-uri. În cadrul evenimentului, 60 de voluntari, specialiști din zona de comunicare și publicitate vor oferi ONG-urilor servicii gratuite de comunicare, construcție de website-uri, design de logo, broșuri sau materiale promoționale, video-uri sau orice alte activități de comunicare de care au nevoie. Programul este derulat de Centrul de Resurse în Comunicare, cu sprijinul Kaufland România.
România este singura țară din Europa care organizează, anul acesta, CreateAthon®, un maraton internațional creativ pro-bono de 24 de ore, în sprijinul organizațiilor non-profit. Evenimentul a luat naștere în Statele Unite ale Americii, acum mai bine de 20 de ani. Din 1998 și până astăzi, mai mult de 100 de agenții, instituții de învățământ sau organizații profesionale din Statele Unite și Canada organizează anual acest maraton creativ în sprijinul comunității. Până acum, CreateAthon® a sprijinit peste 1.300 de organizații nonprofit în SUA, Canada și Puerto Rico, furnizând peste 3.500 de proiecte de comunicare și marketing.
Pentru a putea fi eligibile, organizațiile din România trebuie să fi avut în 2018 un buget anual sub 100.000 euro și să deruleze programe cu beneficiari direcți în domeniile sănătate, educație, social, sport, cultură, viață sănătoasă sau mediu. Regulamentul programului, precum și formularul on-line de aplicare sunt disponibile pe www.createathon.ro.
„Susținem CreateAthon® pentru că vrem să oferim ONG-urilor nu doar programe de finanțare pentru implementarea proiectelor, ci și transfer de cunoștințe pentru dezvoltarea strategiei de comunicare și a culturii organizaționale, elemente esențiale pentru asigurarea sustenabilității. După mulți ani de colaborare cu mediul non-profit din România, am regăsit această nevoie a organizațiilor, de a învăța să se promoveze într-un mod coerent și constant. Și pentru că dorim să ajungem cu acest program acolo unde este cea mai mare nevoie, încurajăm să aplice ONG-urile mici și cele care desfășoară proiecte în mediul rural.”, spune Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
Pe 25 octombrie 2019, într-un eveniment de 24 de ore, organizat la București, cele 10 organizații selectate vor primi din partea echipelor de voluntari specialiști servicii creative profesionale, incluzând construcții de website-uri, materiale promoționale online și offline, strategie și campanii de strângere de fonduri sau alte servicii, de care ONG-urile au nevoie.
„Suntem foarte fericiți să urăm bun venit României în marea noastră familie! Mișcarea serviciilor pro bono este, cu siguranță, în creștere în Europa. Suntem bucuroși să vedem că profesioniști în marketing și comunicare își unesc cunoștințele pentru a aduce aceste servicii de voluntariat calificat ONG-urilor din România. Știm, din experiență, că rezultatele muncii depuse în CreateAthon® vor schimba atât viețile organizațiilor, care vor primi aceste servicii pro bono, cât și pe cele ale voluntarilor care își vor oferi timpul, talentul și inimile în acest maraton. Abia așteptăm să vedem binele care se îndreaptă spre ei!” a declarat Teresa Coles, co-fondator CreateAthon® USA.
Aflați mai multe despre CreateAthon® România, cel mai mare maraton creativ în sprijinul organizațiilor non-profit, pe www.createathon.ro.
Despre Centrul de Resurse în Comunicare
Centrul de Resurse în Comunicare își propune creșterea potențialului de comunicare și strângere de fonduri al sectorului non-profit din România, prin crearea, dezvoltarea și acordarea eficientă și sustenabilă de resurse. Împreună cu partenerii noștri, suntem alături de organizații cu soluții, instrumente de învățare, evenimente și programe, adaptate nevoilor de marketing și comunicare ale sectorului non-profit.
Detalii pe www.resurseincomunicare.ro.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 magazine în 7 țări și o rețea de 125 magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe informații, vizitați www.kaufland.ro.