PROFI a devenit ţinta unor afirmaţii neadevărate

0

De curând, PROFI a devenit ţinta unor afirmaţii neadevărate, aşa că am luat decizia să prezentăm clar poziţia noastră cu privire la binele animalelor şi hotărârea de a furniza în fiecare zi consumatorilor din România produse sănătoase şi de bună calitate. Contrar celor afirmate de anumite grupuri de activişti, produsele vândute de PROFI se conformează 100% legislaţiei din România şi din UE şi sunt de cea mai bună calitate. Ne întristează să constatăm că angajamentul nostru față de clienţi și de societate în general este subminat de astfel de afirmații nefondate.

Înţelegem pe deplin importanța rolului nostru de a oferi clienților produse mai bune din toate punctele de vedere, şi promovăm producătorii responsabili din punct de vedere social, considerând că sunt elemente cheie în această privinţă. Astfel, PROFI oferă cumpărătorilor posibilitatea de a alege atât ouă de găină crescută la sol, cât şi ouă româneşti de o calitate excelentă, produse în baterii îmbunătăţite, conform legislaţiei româneşti şi europene.

Consumatorii au dreptul să aleagă singuri produsele pe care doresc să le consume, iar rolul nostru este să le furnizăm în fiecare zi produsele de calitate pe care şi le doresc. Încă de la început, PROFI s-a străduit să mărească procentul de ouă de găină crescută la sol şi caută în permanenţă noi modalităţi prin care să devină în cele din urmă furnizor 100% de astfel de ouă. Cu toate acestea, în actualele condiţii de piaţă din România, tinta respectivă este foarte problematică.

Datele furnizate de Asociaţia Crescătorilor de Păsări din România arată că ouăle provenite din baterii reprezintă circa 60% din întreaga producţie de ouă, iar din discuţiile purtate cu jucătorii din domeniu nu rezultă că situaţia se va schimba semnificativ în următorii cinci ani. Ne străduim ca în magazinele noastre să mărim proporţia de ouă provenite de la găini crescute la sol dar, din respect pentru consumatorul din România, nu putem să ne angajăm ferm că vom atinge ambiţioasă ţintă de a elimina din magazine ouăle de baterie până în 2025 fără să generăm un gol imens în bucătăria fiecăruia.

Vom continua să acordăm un maxim de importanță furnizării de produse de bună calitate către consumatorii din România şi vom recompensa producătorii care dau dovadă de responsabilitate socială pentru a facilita tranziţia către momentul când ouăle crescute la sol vor reprezenta 100% din sortiment.

Cu peste 1200 de magazine şi 17000 de angajaţi, PROFI este lanţul de retail cu cea mai mare acoperire geografică din România.

PROFI ROM FOOD SRL

Loading...

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here