Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din Craiova, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Alexandria și Pitești, începând de luni, 11 octombrie 2021, revin la programul de lucru normal, derulându-și activitatea cu consumatorii de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00)
Pentru a elimina timpul de așteptare în centre, Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor să apeleze la rezervarea online a vizitelor, accesând https://programari.distributieoltenia.ro
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro
- Selectați județul în care locuiți;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/ depunere documente);
- Completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea.
Aici puteți accesa harta Centrelor de Relații cu Utilizatorii.
Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să utilizeze canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar de acasă.
Acestea acoperă toată gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrică:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Mai jos, reamintim numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia:
- What’s app și voce:
Județ | Numere de telefon | What’s app |
Argeș | 0372 524 491/ 0372 524 310 | 0727 782 412 |
Dolj | 0372 524 255/ 0372 524 264 | 0727 782 418 |
Gorj | 0372 524 438/ 0372 524 147 | 0727 782 427 |
Mehedinți | 0372 524 335/ 0372 524 540 | 0727 782 430 |
Olt | 0372 524 371/ 0372 524 369 | 0727 782 417 |
Teleorman | 0372 524 213/ 0372 524 221 | 0727 782 441 |
Vâlcea | 0372 524 471/ 0372 524 480 | 0727 782 416 |
*numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională
Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual.