Milioane de premii în aplicația My Vodafone, pentru utilizatorii tuturor rețelelor mobile

0
  • Clienții Vodafone persoane fizice pot câștiga două autoturisme Audi A5 Cabrio, 50 de premii în numerar de câte 1.000 de euro, 100 de smartphone-uri Huawei P30 Pro și 1.000 de cupoane de câte 100 de euro pentru bijuterii și ceasuri de la Oxette
  • Toți utilizatorii din rețeaua Vodafone și alte rețele mobile pot câștiga diverse premii instant în My Vodafone 

Vodafone România extinde conceptul campaniei de tip „gamification” și le oferă abonaților companiei și utlizatorilor de servicii preplătite posibilitatea de a colecta, în noua versiune dedicată a secțiunii din My Vodafone, cartonașe virtuale care le pot aduce orice premiu din patru categorii de premii mari: două autoturisme Audi A5 Cabrio, 50 de premii în numerar de câte 1.000 de euro, 100 de smartphone-uri Huawei P30 Pro și 1.000 de cupoane de câte 100 de euro pentru bijuterii și ceasuri de la Oxette. Atât utilizatorii rețelei Vodafone, cât și cei din alte rețele mobile pot primi acum milioane de premii instant intrând în joc în secțiunea specială a aplicației My Vodafone. Datorită unei noi funcții inovatoare adăugate, orice utilizator poate colecta cartonașe virtuale împreună cu prietenii, alăturându-se unor grupuri de jucători pe care le pot crea în aplicație. De asemenea, pot face schimb de cartonașe virtuale cu alți membri ai grupului lor.

Mostafa El Beltagy, Consumer Business Unit Director, Vodafone România: „Construim mai departe pe direcția conceptului nostru de tip <<gamification>> și aducem la un nou nivel propunerea lansată. Extindem acum beneficiile puse la dispoziția clienților noștri și posibilitatea de a se alătura jocului, către toți utilizatorii serviciilor de telefonie mobilă, indiferent de rețea sau serviciul pe care îl folosesc. Conceptul campaniei noastre, care trece dincolo de ideea de a oferi doar beneficii de servicii suplimentare, este o propunere făcută tuturor oamenilor de a se distra și a se bucura de viață.”

Mecanismul jocului le oferă clienților Vodafone persoane fizice posibilitatea de a câștiga un premiu alocat uneia dintre cele patru categorii de premii mari, odată ce colectează toate cartonașele virtuale asociate categoriei respective. Utilizatorii de servicii preplatite Vodafone primesc o cutie virtuală (Mystery Box) cu cartonașe de colecție la fiecare reîncarcare a contului în My Vodafone, iar abonații primesc astfel de cartonașe la fiecare emitere a facturii lunare. Toți clienții companiei, precum și utilizatorii din alte rețele primesc cartonașe virtuale pentru accesarea zilnică a aplicației My Vodafone. Numărul de cutii „Mystery Box” primite depinde de nivelul atins în joc. Dacă fac parte dintr-un grup, ei își pot multiplica șansele de a aduna mai multe cartonașe, nivelul la care se află în joc depinzând de numărul total de cartonașe pe care membrii grupului le strâng împreună.

Cartonașele virtuale primite de utilizatorii My Vodafone pot fi de tip ˶Joker”, acestea aducându-le premii instant, inclusiv bonusuri de date, sau cartonașe speciale care intră în una dintre colecțiile organizate pe cele patru categorii de premii mari. Cartonașele din colecțiile speciale sunt disponibile doar pentru clienții Vodafone.

Clienții Vodafone și toți ceilalți utilizatori înscriși în joc își pot vizualiza în orice moment colecțiile și pot vedea ce cartonașe dețin, prin accesarea secțiunii dedicate din contul My Vodafone. Detaliile complete despre mecanismul jocului, premiile și modul în care pot folosi jocul cel mai bine pentru a obține premiile le pot găsi pe www.vodafone.ro/mysterybox.

Noua campanie este promovată sub titlul “Toată lumea se joacă, toată lumea câștigă“.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2018, Vodafone Group avea 700 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

Loading...

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here