Germany Simply Inspiring

0

Germania lansează campania naţională #GermanySimplyInspiring

Organizaţia Germană pentru Turism (GNTB) a lansat campania naţională „Germany Simply Inspiring” în deschiderea Târgului Internaţional de Turism de la Berlin (ITB). Campania de comunicare are ca scop impulsionarea cererii pentru vacanţe în Germania. Până la sfârşitul anului 2017, GNTB va promova pachetele turistice şi evenimentele organizate în cele 16 state federale, pe toate canalele online şi mass-media sub sloganul „Germany Simply Inspiring”.

„Ca destinaţie turistică, Germania este foarte bine poziţionata pe piaţa mondială. Condiţiile dificile la nivel internaţional care au afectat turismul în 2016 – inclusiv factorii economici cum ar fi Brexit, crizele economice de pe pieţele mondiale şi problemele de securitate, teama de atacuri teroriste- vor fi prezente în continuare în acest an. Din această cauză, dorim ca în anul 2017 să promovăm intens Germania ca destinaţie turistică prin realizarea unor materiale tip endorsement cu sfaturi practice, idei de vacanţă, pentru a-i determina pe potenţialii turişti să aleagă Germania ca viitoare destinaţie” a afirmat Petra Hedorfer, director executiv GNTB.

Sloganul campaniei „Germany Simply Inspiring” este prezent în toate pachetele turistice realizate de GNTB. Promovarea campaniei are loc atât online, pe canalele social media prin sfaturi redactate în posturile de pe Facebook, cât şi offline prin inserarea unor secvenţe în filme, afişe stradale. Mesajul se axează prin prezentarea unori situaţii, persoane reale şi experienţe care inspira.

Despre DZT

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania din însărcinarea/în numele Ministerului Federal al Economiei şi Energiei (BMWe) fiind promovată/susținută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG. DZT dezvoltă şi comunică/susține strategii şi produse pentru a extinde imaginea pozitivă a destinaţiilor turistice germane în străinătate şi pentru a promova turismul în Germania. În acest scop, DZT are 30 de reprezentanţe în diferite ţări. Regăsiţi informaţii suplimentare în Centrul nostru de presă online la adresa www.germany.travel/presse.

Loading...

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here