SelfPay și Compania de Apă Oltenia anunță un parteneriat prin care locuitorii județelor Dolj și Gorj își pot plăti facturile într-un mod interactiv și rapid

0

Locuitorii din județele Dolj si Gorj, abonați ai Companiei de Apa Oltenia își pot plăti facturile de apă și canalizare într-un mod rapid și modern prin intermediul rețelei SelfPay, care detine o rețea de peste 4.000 de Stații de Plată la nivel național.

SelfPay oferă astfel cel mai rapid si modern mod de plată a serviciilor de apă și canalizare, realizabil prin doar câteva atingeri de ecran, fără niciun comision suplimentar pentru consumatori.

Acest mod facil de plată este posibil datorită parteneriatului încheiat între SelfPay, companie care deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România, și Compania de Apă Oltenia, care asigură serviciile publice de alimentare cu apă și de canalizare pentru peste 340.000 de utilizatori din județele Dolj si Gorj.

SelfPay deține o rețea de peste 200 de Stații de Plată la nivelul județelor Gorj și Dolj, disponibile în magazinele  Profi, Carrefour, Kaufland, Succes, Diana, La Doi Pași, precum și în centre comerciale, benzinării sau magazine de proximitate.

Ne bucurăm să anunțăm un nou parteneriat cu un jucător regional important în segmentul de furnizare de servicii publice, prin care oferim clienților posibilitatea de a câștiga timp prin efectuarea plăților la oricare dintre cele peste 4.000 de Stații de Plată SelfPay”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Locuitorii din județul Dolj și din localitățile din Gorj în care operează Compania de Apa Oltenia S.A își pot plăti în rețeaua SelfPay, pe lângă serviciile de alimentare cu apă și de canalizare, peste 120 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telecomunicații, taxe și impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, monedă electronică, rovinietă și divertisment.

Despre SelfPay

SelfPay deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România oferind clienților o abordare omnichannel pentru a le întâlni cât mai eficient nevoile. Prin aplicația mobilă SelfPay, compania oferă utilizatorilor numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plăților efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți la Stațiile de Plată, localizarea celor mai apropiate stații de plată și nu numai.

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here