Wello organizează prima tabără gratuită din România pentru copiii cu probleme de greutate

0

Wello, platforma de sănătate pentru familiile cu copii supraponderali, organizează prima tabără gratuită din România pentru copiii cu probleme de greutate

  • Wello Camp powered by Kaufland va avea loc în perioada 18 august – 1 septembrie 2019, în localitatea Vârtop, județul Bihor
  • Înscrierile în tabără sunt deschise pentru copiii de 7-15 ani, cu exces de greutate, până la data de 31 iulie
  • România are a doua cea mai mare rată de obezitate în rândul copiilor din Europa
  • Peste 70 de milioane de copii din Europa vor avea probleme de greutate în următorii 7 ani

Wello, platforma de sănătate pentru familiile cu copii supraponderali, bazată pe un program de inteligență artificială (AI), organizează prima tabără gratuită din România pentru copiii cu probleme de greutate, ajutându-i să slăbească într-un mod sănătos. Wello Camp powered by Kaufland se va desfășura în localitatea Vârtop, județul Bihor, în perioada 18 august – 1 septembrie 2019 și este organizată alături de Kaufland, partener unic al taberei, și cu implicarea medicului specialist în diabet și nutriție Simona Tivadar.

Prin această tabără, Wello își propune să familiarizeze copiii cu un comportament de viață sănătoasă, prin noțiuni de nutriție, mișcare și consiliere pentru stabilirea unui echilibru emoțional, pe care să le mențină odată reveniți acasă.

Problemele de greutate ale copiilor au la bază factori multipli care derivă din cauze genetice, metabolice, lipsa efortului fizic și alimentația necorespunzătoare, dar și din comunitatea în care aceștia cresc.

La Wello Camp powered by Kaufland ne propunem să îi ajutăm pe copii identificând și rezolvând cât mai multe dintre cauzele problemelor de greutate cu care se confruntă. Și pentru că, de regulă, copiii nu decid singuri în privința alimentației și a activității fizice și nici nu pot fi responsabilizați fără ajutorul comunității, tabăra, ca și platforma Wello, îi va implica în mod direct pe părinți, care vor participa și ei la anumite activități, astfel încât să reușească să mențină stilul de viață sănătos și acasă”, spune Sveatoslav Vizitiu, cofondator Wello.

În prezent, 1 din 3 copii cu vârste între 6 și 18 ani din Europa sunt supraponderali sau obezi, iar România are a doua cea mai mare rată de obezitate în rândul copiilor. Până în 2025, peste 70 de milioane de copii din Europa vor avea probleme de greutate, potrivit estimărilor World Health Organisation.

Ne-am alăturat celor de la Wello Camp într-un proiect inedit, care vine în sprijinul familiilor din România pentru a sedimenta principiile unui stil de viață sănătos, prin educarea cu privire la o alimentație corectă, susținerea mișcării și a activităților sportive, dar și ghidarea către găsirea echilibrului emoțional.  Promovarea unui stil de viață sănătos este parte din strategia Kaufland România de responsabilitate socială și ne implicăm constant pentru a avea comunități mai sănătoase și implicit, mai fericite”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

La prima ediție Wello Camp powered by Kaufland vor putea participa 60 de copii cu probleme de greutate, cu vârste între 7 și 15 ani, alături de părinții lor, care provin din familii cu situații materiale precare. Înscrierile la Wello Camp powered by Kaufland pot fi făcute până la data de 31 iulie 2019 pe pagina web a taberei la secțiunea Înscrieri, iar copiii admiși vor fi anunțați la 1 august.

În cadrul taberei, copiii participanți vor fi sprijiniți să facă mișcare într-un mod distractiv și să creeze obiceiuri de bază pentru o alimentație sănătoasă, să își crească stima de sine, să își recâștige echilibrul emoțional și vor fi ajutați în demersul de integrare socială.

Printre activitățile propriu-zise la care vor participa se numără: plimbări în natură și diferite jocuri outdoor (muddy day, waterslide, adventure day etc.), focuri de tabără, practicarea diferitelor sporturi (yoga, echitație, hicking, fotbal, baschet, escaladă, înot), programe de nutriție și de dezvoltare personală adaptate vârstei.

La Wello Camp powered by Kaufland le vom arăta participanților cât de simplu poate fi ca o familie să trăiască sănătos, să adopte un regim alimentar sănătos, să facă mișcare, iar în tot acest timp să se distreze. Copiii vor beneficia de un mare avantaj: schimbarea comportamentului și a gândirii cu privire la mâncare și mișcare, iar părinții vor învăța metode pentru a-i sprijini să reușească”, spune Sveatoslav Vizitiu.

Atât părinții, cât și copiii vor putea accesa ulterior platforma Wello pentru a-și monitoriza progresul și a menține un stil de viață sănătos pentru întreaga familie.

Platforma de sănătate Wello (platformă web și aplicație pentru dispozitive mobile) este dezvoltată de o echipă de specialiști în tehnologia informației din județul Cluj și a obținut recunoaștere internațională înainte chiar de a fi lansată oficial pe piață. Anul trecut, spre exemplu, Wello a fost primul proiect din România acceptat într-un program de dezvoltare al EIT Health, una dintre cele mai mari inițiative mondiale din healthcare.

Despre Wello

Wello este o aplicaţie de sănătate bazată pe inteligenţă artificială care se adresează familiilor cu copii supraponderali. Aceasta îşi propune să ajute copiii cu probleme de greutate să slăbească şi să aibă un stil de viaţă sănătos, bazat pe alimentaţie corespunzătoare, activitate fizică, motivându-i prin joc să își îndeplinească obiectivele.

Aplicaţia Wello este dezvoltată de Art Dynasty, companie prezentă pe piața românească a serviciilor de design specializat – User Interface și User Experience Design – din anul 2010. Valoarea totală a proiectului este de 1 milion de euro, din care 650.000 de euro sunt fonduri nerambursabile. Varianta beta a aplicației Wello va fi lansată în toamna acestui an.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe informații vizitați www.kaufland.ro.

 

Loading...

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here