FamShop: platforma online care optimizează livrările curierilor

0
Florin Măcău, fondatorul FamShop: Cei care vor să minimizeze rata de retur trebuie să lucreze inteligent cu mai mulți curieri

Concurența tot mai acerbă la nivelul livrărilor aduce după sine îmbunătățirea serviciilor oferite de firmele de curierat. Acest lucru este extrem de apreciat în era tehnologiei, când clienții care comandă produse pe internet devin tot mai pretențioși. Majoritatea comercianților online depind de serviciile de curierat iar calitatea livrării este deseori asociată cu aceștia, în mod eronat.

Pentru că nicio companie de curierat nu funcționează perfect, uneori apar livrări întârziate, ce duc la un final nedorit de orice expeditor, adică refuzul primirii coletelor. Aceste probleme sunt generate de organizarea defectuoasă în anumite zone geografice, ceea ce a făcut ca mulți comercianți online să apeleze la mai multe companii de curierat pentru a acoperi și regiunile cu probleme.

Algoritm bazat pe inteligență artificială

Cei care vor să minimizeze rata de retur trebuie să lucreze inteligent cu mai mulți curieri, pentru că unii se descurcă mai bine decât restul în anumite zone”, declară fondatorul FamShop, Florin Măcău.

“Pentru a veni în ajutor, am dezvoltat în platforma FamShop o soluție care să sugereze cel mai bun curier într-o anumită zonă, tocmai pentru a eficientiza timpul de livrare și pentru a micșora rata de refuz a coletelor. Am folosit un algoritm ce învață singur zonele cu probleme de livrare, algoritm bazat pe inteligența artificială“, precizează Florin Măcău.

Automatizarea generării AWB-urilor, facturilor și a sincronizării stocului

În plus, platforma FamShop ajută comercianții online să genereze automat AWB-urile (documentele folosite de curieri pentru livrarea pachetelor), fără intervenție umană. De asemenea, platforma generează automat facturile fiscale și sincronizează stocurile între mediul online si programele de gestiune și contabilitate. Scopul final este ca orice comerciant să își optimizeze procesele repetitive interne și să îmbunătățească serviciile oferite în raport cu clienții finali.

Loading...

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here