Această colaborare a permis Vodafone să dezvolte, în parteneriat cu Amdocs, platforma necesară digitalizării zonei de retail
Amdocs (NASDAQ: DOX), lider în furnizarea de software și servicii pentru companiile de comunicații și media, anunță parteneriatul dintre Vodafone România și Amdocs ce a condus la dezvoltarea platformei Digital Experience în vederea digitalizării experienței în zona de retail. Acest lucru va oferi Vodafone România posibilitatea de a avea o imagine completă a clienților în mai multe puncte de interacțiune, integrând în același timp produse de comunicații fixe și mobile într-un produs convergent destinat zonei de retail. Proiectul a inclus migrarea mai multor componente și capabilități importante în cloud-ul Amazon.
Proiectul este o etapă importantă în strategia Vodafone România de a deveni o companie de tehnologie în domeniul comunicațiilor, unde capabilitățile interne puternice în ceea ce privește ingineria software au permis un nou model de parteneriat cu Amdocs. Prin transformarea digitală a experienței în zona de retail, Vodafone România poate înțelege mai bine experiența clienților săi cu ajutorul sistemelor inteligente pentru a interacționa cu aceștia într-o manieră mai orientată, mai personalizată și mai eficientă.
Cătălin Buliga, Director de Tehnologie, Vodafone România a declarat: “Într-o lume cu un ritm accelerat al digitalizării, capabilitatea noastră internă de inginerie software a devenit esențială pentru viitorul nostru. Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o împreună cu Amdocs este un exemplu de răspuns la provocarea transformărilor masive din domeniul IT necesare pentru digitalizare, prin adăugarea unei componente digitale la sistemul BSS existent pentru a obține rapid beneficiile digitalizării, pentru noi și pentru clienții noștri. Acest lucru a transformat rapid modul în care interacționăm cu clienții. Amdocs este un partener tradițional, de încredere și foarte experimentat al Vodafone, iar parteneriatul nostru din România ne-a permis să ne îndeplinim viziunea de a deveni un lider în experiența clienților.”
Anthony Goonetilleke, Group President of Media, Network & Technology, Amdocs a declarat: “Organizațiile care se concentrează pe experiența clienților depășesc piața cu o marjă semnificativă. Având posibilitatea de a implementa soluțiile digitale ale Amdocs în cadrul oricărui sistem digital al afacerii, Vodafone România a digitalizat experiența clienților săi, ceea ce va ajuta la modernizarea și eficientizarea canalelor de retail, la definirea pachetului potrivit de servicii, toate acestea cu o productivitate sporită. Suntem mândri să fim partenerii Vodafone România în călătoria lor de transformare digitală”.
Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, iar capabilitățile, experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate și – așa cum a fost demonstrat clar în situația generată de Covid-19 – avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 30 iunie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.
Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile de concediu de maternitate și parental, sprijinim femeile să-și atingă potențialul cu ajutorul serviciilor de comunicații și îmbunătățind accesul la educație și abilități digitale pentru femei, tinere și pentru societate, în general. Tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operațiunile sale și prin reutilizarea, revânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.
Despre Amdocs
Obiectivul Amdocs este să îmbogățească viețile oamenilor și să contribuie la progresul societății, folosind creativitatea și tehnologia pentru a construi o lume mai bine conectată. Amdocs și cei 25.000 de angajați ai săi au realizat parteneriate cu companii de top din industria comunicațiilor și media, pentru a realiza experiențe de ultimă generație în 85 de țări. Portofoliul nostru cloud-native, open și dinamic de soluții, platforme și servicii digitale oferă mai multe opțiuni, timp mai mic de lansare pe piață și flexibilitate pentru a satisface mai bine nevoile în continuă evoluție ale clienților noștri, toate acestea susținând creșterea, transformarea și migrarea afacerilor în cloud. Listată pe NASDAQ Global Select Market, Amdocs a înregistrat venituri de 4,1 miliarde de dolari în anul fiscal 2019. Pentru mai multe informații, vizitați www.amdocs.com.