Conform cercetării de piață[i], în 2020, CEZ a răspuns prompt și competent nevoilor clienților săi, inclusiv în mediul online. Respondenții au apreciat, în mod deosebit, implicarea socială a brandului în acțiuni cu impact pozitiv în comunitate: Promisiunea Verde, Maratonul Olteniei, #energiepentrubine sau Cule în Lumină sunt principalele proiecte care au făcut diferența și au poziționat compania pe prima poziție în topul preferințelor a peste 30% dintre persoanele chestionate.
Ce ne-au spus clienții și cum am înțeles noi:
În mod general, pentru clienți, prețul avantajos, calitatea serviciilor, o factură transparentă, răspunsul rapid la solicitările lor, dar și cât de ușor pot intra în contact cu furnizorul său de energie electrică, sunt principalele criterii în funcție de care își aleg cu cine să încheie un astfel de contract.
În mod concret, studiile arată faptul că CEZ:
- Este ușor de contactat;
- Oferă servicii de calitate – și fără întreruperi;
- Răspunde prompt la solicitări;
- Oferă servicii conexe cum ar fi mentenanță sau verificări;
- Oferă prețuri avantajoase.
Online-ul câștigă teren prin comparație cu metodele tradiționale de contact – 16% dintre cei cu un profil tradiționalist, adică cei care alegeau variantele offline în comunicarea cu furnizorul CEZ, au răspuns că se gândesc să-și schimbe sau deja și-au schimbat metoda prin care ne contactează.
Dintre aceștia, peste 32% consideră aplicația My CEZ cea mai facilă metodă. Este foarte important de spus că în 2020, în comparație cu 2019, numărul de utilizatori My CEZ a crescut cu peste 100% .
50% dintre clienții CEZ agenți economici au optat deja chiar și pentru primirea facturii în format electronic, fiind o metodă mai sigură de a păstra evidența, protejând în același timp și natura.
CEZ – o companie verde și de încredere
37% dintre respondenții intervievați și-au amintit faptul că produsul CEZ Verde – prin care clienții aleg să primească energie verde și să contribuie la achiziționarea unei tablete pentru un copil, este dezvoltat de CEZ.
Peste 78% dintre respondenții care fac parte din categoria clienților casnici afirmă despre CEZ că este un susținător al energiei regenerabile/ este ecologic, în timp ce peste 70% susțin că este un brand de încredere, cu o reputație bună și modernă.
Peste 70% dintre respondenții care fac parte din categoria agenților economici CEZ afirmă că furnizorul CEZ este un brand de încredere, un susținător al energiei regenerabile, fiind perceput prin comparație cu ceilalți furnizori de pe piața de energie, un brand profesionist.
Privire de ansamblu:
- CEZ Vânzare răspunde nevoilor clienților săi printr-o ofertă diversificată la energia electrică și la gaze naturale;
- Echipa CEZ răspunde competent și amabil solicitărilor primite din partea clienților CEZ;
- Serviciile digitale și, în special, aplicația My CEZ sunt apreciate de utilizatori și de clienții care își propun să migreze în mediul online;
- CEZ este recunoscut pentru implicarea sa socială cu impact pozitiv în comunitatea în care își desfășoară activitatea.
Le mulțumim clienților noștri pentru votul de încredere și loialitate!
[i] Analiza generală comparativă a poziției CEZ pe piață 2019 vs 2020 a fost realizată pe un eșantion cuprins între 750 și 1800 de respondenți, de către Agenția de Cercetare Reveal Marketing&Research și pregătită împreună cu Agenția de PR Rogalski Damaschin Public Relations vizând:
- Studii de pozitionare a brandului;
- Studii privind evaluarea forței de vânzare B2B – CATI;
- Studii de satisfacție și studii de tip client misterios B2C în CRC;
- Studii de fidelizare și menținere a clientilor (NPS) prin comparație cu concurența.
***
[1] Analiza generală comparativă a poziției CEZ pe piață 2019 vs 2020 a fost realizată pe un eșantion cuprins între 750 și 1800 de respondenți, de către Agenția de Cercetare Reveal Marketing&Research și pregătită împreună cu Agenția de PR Rogalski Damaschin Public Relations vizând:
- Studii de pozitionare a brandului;
- Studii privind evaluarea forței de vânzare B2B – CATI;
- Studii de satisfacție și studii de tip client misterios B2C în CRC;
Studii de fidelizare și menținere a clientilor (NPS) prin comparație cu concurența.
CEZ România