Marketingul digital este în continuă schimbare. De aceea, dacă deții un business, este imperios necesar să te adaptezi noilor tendințe din online. Pandemia i-a făcut pe oameni să-și schimbe obiceiurile în ceea ce privește cumpărăturile. Acum, aceștia sunt mult mai grăbiți, nu mai au răbdare să ajungă la magazin, așa că se bazează pe faptul că tehnologia va veni în ajutorul lor. Cea mai rapidă resursă în acest sens este telefonul mobil.
Marketingul mobil se referă la reclamele care apar pe toate smartphone-urile și tabletele. Anunțurile de marketing mobil pot avea stiluri diferite și pot să fie personalizate în funcție de site-urile web, aplicațiile și platformele de socializare folosite. Află și tu câteva dintre strategiile de mobile marketing pe care le poți folosi pentru afacerea ta.
Iată cu ce strategii de mobile marketing îți poți promova afacerea:
- Design corect optimizat
Un design bine optimizat pe telefonul mobil îți poate tripla rata de conversie. Mai exact, dacă îți optimizezi în mod optim website-ul pentru mobil, traficul acestuia va crește cu 5%. Există numeroase modalități prin care îți poți optimiza site-ul, cum ar fi folosirea limbajului HTML5 sau utilizarea unui design potrivit pentru tipul tău de site.
Din punctul de vedere al design-ului, imaginile și videoclipurile trebuie să fie de înaltă calitate, pentru că utilizatorii pun, în general, un preț mai mare pe vizual, decât pe conținutul scris. 65% dintre companii nu folosesc optimizarea design-ului pentru marketingul mobil, deci fii tu parte dintre acei 35% care o fac!
- Marketing prin SMS
Oamenii au o relație personală cu smartphone-urile lor. În acest fel, mențin legătura cu familia și prietenii lor. De aceea, dacă ești și tu implicat în acest cerc de interes, atunci ai de câștigat.
Marketingul prin sms este o metodă extrem de bună de a te conecta cu clienții tăi. Secretul acestei strategii de marketing este să captezi audiența în doar câteva caractere. Anunțarea concursurilor și reducerilor, sondajele de participare sau oferirea cupoanelor sunt mesaje de interes public pentru consumatori. Nu evita strategia de marketing prin SMS și pune-o în aplicare cât de curând poți. Dacă nu știi cum să începi, atunci apelează la Smso.ro pentru a avea parte de o colaborare bazată pe încredere.
- Marketing prin localizare
Datorită funcției GPS pe care majoritatea telefoanelor mobile o au, s-a dezvoltat marketingul bazat pe locație sau geolocalizare. Specialiștii în marketing pot prezenta conținut relevant, promoții sau anunțuri în funcție de locația în care se află utilizatorul la momentul respectiv. Spre exemplu, dacă ai o cafenea, poți prezenta o promoție relevantă utilizatorilor care se află în zonă. Marketingul prin localizare va crește garantat traficul afacerii tale.
În epoca modernă, marketingul mobil a evoluat foarte mult. Cumpărătorii nu mai vizitează atât de des magazinele fizice, optând, mai degrabă, pentru cumpărăturile online. De aceea, prin marketingul mobil ai șansa de a ajunge la clienții tăi mai rapid, cu mesaje personalizate și bazate pe locație. Folosește strategii de mobile marketing pentru a-ți crește rapid afacerea!