Lensa a înregistrat vânzări de ochelari record în weekend-ul de mărțișor

0

Lensa.ro a înregistrat vânzări record de ochelari în weekend-ul de Mărțișor – clienții au cumpărat ochelari inclusiv pentru protecția împotriva coronavirus!

Lensa.ro a înregistrat vânzări record în weekend-ul de mărțișor, cu un nivel depășit doar de perioada de Black Friday. Peste 1.000 de perechi de ochelari de soare și de vedere au fost comandate în showroom-urile Lensa și în magazinul online.

Ochelarii de soare și de vedere au fost în topul cererilor clienților, care au avut de ales atât între modelele la reducere și modelele din noua colecție 2020.

“Clienții noștri au decis să profite de oferta de Mărțișor și acest lucru s-a văzut inclusiv în traficul din magazinul din București. 

De data aceasta, am avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. 

Ochelarii de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența protecției împotriva virușilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauție”, a precizat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro. 

Curățarea ochelarilor de vedere și de soare trebuie făcută frecvent, cu apă caldă și săpun sau cu soluții speciale, cum ar fi aceasta.

Oftalmologii recomandă, în orice sezon, protecția ochilor de soarele puternic. Ochelarii de soare protejează vederea de razele UV, iar ochelarii de vedere redau o vedere clară, lucru esențial pentru o calitate mai bună a vieții. Protecția la vânt, praf și alte microorganisme poate fi un beneficiu colateral.

Lensa deține 4 showroom-uri proprii în România, în orașele București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași. Investițiile totale în extinderea rețelei fizice depășesc 300.000 euro. Noi investiții vor fi anunțate ulterior.

Magazinul Lensa din București este cel mai mare magazin de optică din România, având un spațiu efectiv de vânzare de 500 de metri pătrați și peste 3.000 de modele de ochelari.

Celelalte showroom-uri din țară au, fiecare, peste 500 de produse, brandurile: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers și altele.

Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.

Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual. Compania Lensa.ro a primit mai multe diplome în ultimii ani la Gala Premiilor eCommerce din România. Website-ul Lensa.ro a fost desemnat magazinul anului atât în 2018 cât și în 2019.

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here