Campania naţională „Să înţelegem mai bine alimentele”, un mod activ de informare şi educare a consumatorilor

0

RO.aliment organizează, în premieră naţională, campania de informare, educare şi conştientizare a beneficiilor consumului inteligent şi echilibrat de alimente. Scopul este clarificarea ideilor greşite despre conţinutul alimentelor cât şi consolidarea imaginii producătorilor de alimente, oferind publicului acces la informaţii reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte. 

Ajutându-i pe consumatori să cunoască mai bine alimentele reprezintă un avantaj atunci când în piaţa/media apar informaţii negative, chiar false despre conţinutul alimentelor. 

Teoriile alarmiste, interpretate greşit, contribuie pas cu pas la distrugerea industriei alimentare din România, iar noi nu ne dorim asta!

Campania îşi propune să educe consumatorii în sensul unei mai bune înţelegerii a felului în care sunt produse alimentele pe care ei le găsesc la raft, să ofere răspunsuri la întrebări precum CE CONŢIN ALIMENTELE,

« „Am simţit că a venit momentul să demarăm o acţiune cu impact naţional pentru a încuraja consumul inteligent şi echilibrat de alimente şi pentru a demonta ştirile false despre acestea. Este momentul să punem punctul punctul pe “i” în sensul unei mai bune înţelegerii a felului în care sunt produse alimentele pe care ei le găsesc la raft, oferind răspunsuri avizate la întrebări precum „Ce conţin alimentele?”, “Știm ce punem pe masă?” » – a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment, iniţiatorul campaniei.

Susţinătorii campaniei la această dată sunt: CRIS-TIM, Aldis, Comtim, Zuzu Divin, Eco Extract, Five Continents, Perutnina, Ital Prod, Meşteşugari de Gusturi, Mirdatod, Olympus, Tano Prod, Zimbria şi Napolact, împreună cu asociaţiile profesionale Asociaţia Română a Cărnii (ARC), Asociaţia Patronală Română din Industria Laptelui (APRIL), ROMALIMENTA, Asociaţia pentru Promovarea Alimentului Românesc (APAR), Asociaţia Specialiştilor din Morărit – Panificaţie din România (ASMP), Federaţia Naţională a Degustătorilor Autorizaţi (FNDA), Institutul Naţional de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA).

Programul campaniei „Să înţelegem mai bine alimentele”

Campania „Să înţelegem mai bine alimentele” durează timp de 6 luni şi debutează pe 7 iunie 2019 în Mall Promenada, unde timp de două zile vor fi organizate zone de sampling şi vânzare produse, workshopuri şi „şcoala pentru presă”, zonă special amenajată pentru copii de Perutnina, Cris-Tim şi RO.aliment, unde se vor desfăşura diferite concursuri, demonstraţii culinare la rece, tombole, pictură pe față… etc.

Estimăm aproximativ 10.000 de vizitatori, care vor putea degusta şi cumpăra produse ale partenerilor, dar se vor putea şi informa direct de la producători în legătură cu procesul tehnologic şi aportul nutriţional al alimentelor respective, în intervalul orar 11:00-20:00.

În prima zi, va avea loc şi un workshop, urmat de conferinţa de presă, pe tema „Demontăm ştirile false despre alimente”, alăturându-ne eforturilor de a pune stop fake news-urilor. Jurnaliştii prezenţi vor putea adresa întrebări reprezentanţilor industriei, precum: Dana Tănase (Director Executiv ARC), Dorin Cojocaru (Preşedinte APRIL), Conf Dr. Ing. Nastasia Belc (Director General Institutul Naţional de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare), Conf. Dr. Corina Zugravu (Medic Primar în Nutriţie şi Igiena Alimentaţiei), Cristian Popa (Director General KUK România) şi Masterchef BAZ. Acesta din urmă vă invită, pe 8 iunie, şi la un Cooking Show, în care va utiliza produsele partenerilor care s-au alăturat campaniei.

Activităţi similare vor avea loc în Constanța, Cluj şi Iaşi, pentru care vom anunţa datele în perioada următoare.

Partenerii media ai campaniei sunt: Bursa, Agerpres, EuroVâlcea, Vocea Olteniei, Agrostandard, Dacicool, ACC Media Channel, Lumea Satului, Ziare.com şi Gastro Media.

Pentru alte informaţii despre campanie, vă invităm să accesaţi site-ul RO.aliment.

Despre RO.aliment

Înfiinţată în urmă cu patru ani, RO.aliment este agenţia de publicitate care se adresează specialiştilor din industria alimentară şi a suplimentelor, dorind să realizeze conexiuni între cererea şi oferta din ţara noastră.

Pe site-ul www.roaliment.ro puteţi citi zilnic cele mai noi informaţii tehnice în domeniu, studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor, tendinţele ce vor marca industria în următoarea perioadă.

Concomitent, RO.aliment organizează patru evenimente anuale: Expo-Conferința Nutriţie. Nutrienţi. Sănătate, Conferinţa „Produsul Românesc”, concursul “Gustul Ales”, Expo-Conferința Ingredients Show şi seminarul Etichetare. Siguranţă. Etică.

RO.aliment

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here