Program prelungit la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea

0
  • Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare situate în Târgu Jiu, str. General George Magheru, Bloc 6, parter, Județul Gorj și în Râmnicu Vâlcea, str. Știrbei Vodă, nr. 7, județul Vâlcea, își prelungesc programul de lucru cu publicul, derulându-și activitatea cu clienții de luni până vineri, în intervalul orar 07:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00);
  • Pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă rezervarea online a vizitelor la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
  • Clienții vor fi întâmpinați în continuare de aceeași echipă dedicată, iar contractele, serviciile și produsele rămân valabile și neschimbate.

Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea se va prelungi cu o oră, cu respectarea strictă a măsurilor sanitare de prevenție împotriva răspândirii virusului SARS – COV2. 

***

Clienții de energie electrică CEZ Vânzare vor continua să beneficieze de energie și după data de 30 iunie 2021, chiar dacă nu au optat încă pentru o ofertă pe piața liberă.

Aceștia își pot elege o ofertă avantajoasă din portofoliul CEZ Vânzare chiar de acasă, online, fără a fi nevoie de deplasare.

Tot ce trebuie să facă aceștia este să acceseze pagina www.cezinfo.ro/liberalizare/, să completeze corect datele și să aleagă oferta dorită. După validarea datelor, aceștia vor primi contractul prin canalul de corespondență agreat.

Furnizorul CEZ Vânzare a pregătit o gamă diversă de oferte de energie și gaze naturale care se pot contracta 100% online și în My CEZ, portalul web sau aplicația mobilă. Mai multe informații aici.

Chiar și după schimbarea acționariatului, din 31 martie 2021, CEZ Vânzare rămâne același furnizor de energie și gaze naturale de încredere, preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru clienții săi.

CEZ Vânzare își va continua angajamentele și parteneriatele, respectând clauzele contractuale și relația comercială cu clienții săi, în timp ce canalele de comunicare și contact rămân neschimbate.

COMENTARII

Please enter your comment!
Please enter your name here